Terugbetalingsbeleid

Belangrijke informatie
-30 dagen voor retourzendingen
-Terugbetalingen worden binnen 10 dagen verwerkt
-Geen herbevoorradingskosten
-De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

Om in aanmerking te komen voor restitutie, moet aan de volgende voorwaarden worden voldaan:

Retourvenster: Restitutieverzoeken moeten binnen 30 dagen na de leveringsdatum worden ingediend.

Toestand van de artikelen: Artikelen moeten worden geretourneerd in de oorspronkelijke staat worden geretourneerd, inclusief alle verpakkingen, labels en etiketten. Artikelen die gedragen, gebruikt of beschadigd zijn, komen niet in aanmerking voor restitutie.

Aankoopbewijs: U moet een geldig ontvangstbewijs of aankoopbewijs kunnen overleggen om uw restitutie te kunnen verwerken.

Retourproces

Volg deze stappen om een retourzending te initiëren:

1. Neem contact met ons op: Neem contact op met onze klantenservice op klantenservice@hallosusanne.nl met je bestelnummer en de reden van je retourzending. Wij zullen u voorzien met retourinstructies en een retourautorisatienummer.

2. Bereid je retourzending voor: Verpak het artikel of de artikelen veilig in de originele verpakking en voeg alle accessoires, labels en etiketten toe.

3. Verzend je retourzending: Stuur het artikel of de artikelen naar het retouradres dat is opgegeven door onze klantenservice. Gebruik een traceerbare verzendmethode om ervoor te zorgen dat de artikelen veilig naar veilig naar ons worden teruggestuurd. Je bent zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.

Terugbetalingsproces
Zodra we het geretourneerde geretourneerde artikel(en) hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken we je restitutie. De terugbetaling zal worden uitgegeven
 aan de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt voor de aankoop. Let op:

Verwerkingstijd
Het kan tot 10 werkdagen duren voordat restituties zijn verwerkt nadat we de geretourneerde artikelen hebben ontvangen. 

Ruilen
Als je een artikel wilt ruilen, neem dan contact op met onze klantenservice op klantenservice@hallosusanne.nl en zij zullen je instructies geven voor het ruilen.

Bestelling annuleren
Als je  je bestelling wilt annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice met uw bestelnummer en zij zullen uw bestelling annuleren.

Defecte of onjuiste artikelen
Als je een defect of onjuist artikel ontvangt, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice op klantenservice@hallosusanne.nl. Wij zorgen voor een retourzending en zorgen voor een vervanging of terugbetaling.

Bedrijfsinformatie

Bedrijfsnaam: Hallo Susanne

Bedrijfsadres: 2-16 Fa Yuen Street, RM4. 16/F Ho King Commercial Center, Mong Kok, Kowloon, 0000, Hong Kong

Klantenservice e-mail: klantenservice@hallosusanne.nl

Klantenservice telefoonnummer:
+31649666143

Bedrijfsnummer: 3312424

Klantenservice openingstijden (GMT +1): 
Maandag - Vrijdag: 08.30 - 17.30
Zaterdag: 10:00 - 16:00
Zondag: gesloten